داستان پشت مدل های کیا
نوشته شده توسط : سفرآلامو

داستان پشت مدل های کیا

همیشه تعجب می کنم که چگونه اتومبیل های کیا اسامی منحصر به فرد و اصلی خود را دریافت می کنند؟ برای اطلاعات در مورد داستان ها و معانی پشت نام های ویژه وسایل نقلیه ما بخوانید!

استینگر

هنگامی که لوازم کیا استینگر اولین بار در NAIAS 2017 عرضه شد، این مدل به خاطر نام وفاداری و شگفتی آن ستایش شد. در حالی که مدل خود را پس از طرح مفهوم GT 2011 می گیرد، نام خودرو به مفهوم GT4 Stinger اهمیت می دهد.

نام Stinger به شدت جاه طلبی سدان ما را به عنوان یک رقیب قوی و تهاجمی در بازار ترسیم می کند. قطعات کیا ظاهر و هاله اعتماد به نفس و لجاجت انفجاری را حمل می کند، زندگی می کند تا نام و عصبانیتش.

اسپورتیج

همانطور که کروم Sportage CrossView یک وسیله نقلیه خارج از منزل کیا است، نام آن یک ترکیب منحصر به فرد از کلمه “sport” است که نشان دهنده تناسب اندام وسیله نقلیه است و پسوند “-age” یعنی “وضعیت یا وضعیت”.

اپتیما

Kia به عنوان یک برنده جایزه بهترین فروشنده، لوازم هیوندای نام داشت. سدان متوسطه متوسط محبوب نام خود را از واژه لاتین “Optimus” به معنای “بهترین” می گیرد. انتشار اولین نسل Optima در سال ۲۰۰۰ نقطه عطفی برای ثروت های Kia در رده متوسط سدان بود؛ چرا که طراحی براق و شیک این خودرو معیار برای مدل های آینده برای آمدن.

ریو

Kia Rio تغییرات نامی مختلف را بعد از ایجاد آن انجام داد – قطعات هیوندای ، و در نهایت ریو. نه تنها نام شهر برزیل که اخیرا میزبان المپیک بود، کلمه “ریو” به معنای “رودخانه” در اسپانیایی و پرتغالی بود. این به نحوی است که خطوط بدن خودرو و جریان مایع به جریان می افتد.





:: برچسب‌ها: لوازم کیا,لوازم هیوندای,قطعات کیا,قطعات هیوندای ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: